Tuesday, June 29, 2010

Bertuahnya follower aku…

UNIKL MS...I

 

Tarikh 29 June 2010
Hari Selasa
Masa 1:05 Pagi

 

Disaat aku menaip untuk entry ini..,jam sudah menunjukkan pukul 1:20 pagi bertarikh 29 June 2010..12 hari dari sekarang iaitu pada 11 July nanti,aku akan menyambung pelajaran aku di UniKL MIIT,Kuala Lumpur.

Entry ringkas aku pada awal pagi ini adalah bertujuan untuk mengucapkan terima kasih kepada follower blog ini yg ke 19,20 dan 21..thank you so much kepada korang kerana sudi jadi follower aku..^_^”

Kepada follower yang ke 19 dan 21 iaitu Diyana Nordin dan n13@m.. thank you so much kepada korang berdua,sorry sangat sebab aku xde link korang untuk dipaparkan disini..hanya gambar korang yang kecil nie jea yang dapat aku paparkan..hehe

  • Follower ke-19

  diyana nordin

 

 

 

  • Follower ke-21

n13@m

 

Untuk follower yg ke-20 ni,nasib baik ada link dia,so aku pun follow diorang balik apabila diorang follow aku..hehe..

Conclusionnya,sesiapa yang follow aku,aku akan follow korang balik..yehhhaaaa

 

tm

  • Link blog Tourism Malaysia ialah http://tourismalaysians.blogspot.com/
  • Kepada korang yang ingin bercuti di dalam Malaysia,boleh melawati blog ini untuk mendapatkan ilham percutian anda.
  • Follower aku yg ke-20,thank you so much sebab sudi follow…

 

 

Artikel siap ditulia pada 1:45 pagi oleh Nasrul pada hari Selasa bersamaan 29 June 2010.

 

 

 
Google Analytics Alternative